Author Topic: Casper Excalibur  (Read 1 times)

admin

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
Casper Excalibur
« on: September 10, 2021, 12:10:57 pm »


Geliyor gelmekte olan !

Bi ka yerde okuduğum grdğm kadarıyla edindiğim bi deneyimi paylaşmak isterim sizinle.

Excalibur yeni ıkardığı laptopu biliyorsunuz ki bizim oylarımızla seti. Benim son dnemde beklediğim bir gaming laptoptu. Ayrıca arkadaş ortamında da konuştuğumuz bi laptop kendisi :)) 11. Nesil Intel core i9 işlemci ile gelmiş. 16 ekran boyutu var ben oyun oynamayı seven biri olarak byk bi ekran buldum bunda. Byle zellikli bir pcde bu kadar ince tasarımı olması dikkatimi ekti aıkcası. Uzay grisi rengi var ben bu tr laptoplarda siyah da seviyorum sanki byle uzak diyarlarda gibi hissettiriyo farklı renk seenekleri olmuyor biliyorsunuz ki oğu laptopta. zellikle CS yada COD oynayanlar bilir oyun hızı nemlidir. 165 hz ekran yenileme hızı var bu tr laptoplarda beklediğimiz budur abi. Bi de yksek znrlk verebilmek iin 2.5K Qhd teknolojisi kullanmışlar.



Ben biraz daha detaylı inceledim tabi laptopu. Her trl her aıdan fotolarını grdğm kadarıyla RGB klavye detayı gzel olmuş. Ve bunun farklı modlarını sunmuşlar her trl kişiselleştirebiliyorsunuz. Mesela ben karanlık ortamda renkler havada uuşsun isterim :) RGB klavye detayının haricinde havalandırma ıkışındaki grnt de karanlıkta gzel duracak gibi grnyo. Ekran kartı konusunda da 16gb grafik bellekle daha hızlı. Dşnyorum da oyunlarda farklı bi deneyim olacak gibi. Mesela oyun oynarken seste nemli benim iin. Bazen arkadaşlar beni satınca tek oynamak durumunda kalıyorum :) Dolby ses sistemi var baya da sesi net ıkıyo akıllı hoparlr diyorlarmış buna. Yazdıklarımdan da anlaşılcağı zere ben biraz dştm bu pcye arkadaşlar.:)

İncelemek isteyenler iin link: https://www.casper.com.tr/laptop-oyun-bilgisayari/excalibur-g911

Share on Facebook Share on Twitter